Menu
Your Cart

Termeni si conditii


Folosirea acestui site, implica acceptarea acestor termeni si conditii. Pentru folosirea in cele mai bune conditii a site-ului, se recomanda citirea cu atentie a tuturor termenilor si conditiilor.

Ne asumam dreptul de a face modificari ale acestor prevederi fara o alta notificare.

Sunteti de acord si acceptati ca, fara nici o notificare prealabila, putem sterge,modifica sau adauga orice informatie pe site. In cazul in care se fac referiri la alte site-uri nu garantam si/sau confirmam sub nici o forma tipul de informatie pe care il veti gasi pe aceste site-uri. Ramane la aprecierea dumneavoastra daca vizitati sau nu aceste site-uri ori luati sau nu in considerare informatia gasita acolo.


Obligatiile dumneavoastra de inregistrare

In utilizarea serviciului, dumneavoastra sunteti de acord sa furnizati informatii adevarate, corecte, actuale si complete despre dumneavoastra, asa cum sunt acestea specificate si sunteti de acord sa furnizati aceste informatii corect si complet pentru folosirea lor in vederea completari facturilor,certificatelor de garantie si a foilor de livrare.

Conditii de garantie

Conditiile de garantie sunt in conformitate cu Legea 449/2003 si O.G. 21/1992. Solutionarea garantiilor se va face la sediul OTI Impex prezentat in pagina de contact.
La solicitarea garantiei este necesara prezentarea produsului defect in ambalajul original, impreuna cu toate accesoriile cat si factura fiscala si certificatul de garantie sau copii ale acestora. In cazul in care produsele ajung neinsotite de aceste documente, SC OTI Impex S.R.L. isi rezerva dreptul de a nu solutiona garantia. Termenul de solutionare a garantiilor este de maxim 21 zile lucratoare de la data primiri produsului in service si va consta in repararea sau inlocuirea produsului defect.
Nu fac obiectul garantiei produsele software si/sau produsele care prezinta defecte precum:
-ruperea sau deteriorarea sigiliilor si a marcajului cu modelul si seria existente pe produs
-inundarea,incendierea,expunerea la soare, trasnete, modificari, instalari sau adaptari necorespunzatoare;
-interventiile de natura hardware, software asupra produselor, executate de persoane neautorizate(inclusiv extinderi de configuratii) necrespunzatoare d.p.d.v. al electrosecuritatii ( socuri de tensiune, lipsa impamantare, etc)
-desfacerea produsului(interventii neautorizate asupra produsului)
-socuri de tensiune ale retelei electrice;
-folosirea de baterii, surse de alimentare sau alte acesorii, altele decat cele originale prevazute de producator in manualul de utilizare;
-nerespectarea de catre cumparator a conditiilor de manipulare, transport, depozitare, instalare, punere in functiune, exploatare si intretinere prevazute in documentatia ce insoteste produsul;
-mediul cu praf, agenti corozivi si vibratii;
-conectarea intre echipamente este permisa doar cu cabluri sau adaptoare recomandate de producator;
-deteriorari mecanice provocate prin lovirea sau trantirea produselor;
-urme vizibile de lichid pe partea electrica a produsului;
-deteriorari de genul zgarieturi, fisuri, rupturi ale elementelor demontabile sau nedemontabile care nu au fost aduse la cunostinta vanzatorului in momentul achizitiei


In cazul solicitarii nejustificate din partea cumparatorului de acordare a garantiei ( datorita convingerii acestuia ca ar exista un defect ),cumparatorul va plati contravaloarea manoperei de expertizare a produsului si a transportului dupa caz .
Furnizorul asigura contra cost intretinerea si repararea produselor in afara perioadei de garantie , pe toata durata medie de utilizare a acestora, in baza unui contract de service post garantie.




Inregistrarea ca utilizator, parola si comportamentul ca utilizator

Prin inregistrarea ca utilizator veti fi solicitat sa va alegeti un nume de utilizator (adresa de e-mail) si o parola. Sunteti responsabil de pastrarea in siguranta a parolei de acces ca membru al acestui site, orice activitate desfasurata sub numele dumneavoastra de utilizator fiind integral in responsabilitatea dumneavoastra.
Sunteti de acord sa ne instiintati imediat despre orice pierdere a parolei sau semn de activitate neautorizata sub numele dumneavoastra de utilizator.



Puteti solicita returul de produse pentru urmatoarele situatii:

- Produs ce nu este conform cu specificatiile de pe site

Daca produsul comandat se dovedeste a nu fi conform cu specificatiile din oferta noastra, puteti solicita returnarea acestuia pentru inlocuire sau rambursarea integrala a contravalorii. Daca se agreeaza inlocuirea cu un produs de o valoare mai mare, veti plati diferenta, respectiv daca valoarea este mai mica, veti primi o rambursare partiala pana la valoarea produsului inlocuitor. Costurile de retur si de transport pentru produsul inlocuitor, daca este cazul, sunt suportate de OTI Impex srl


- Produse nefunctionale in primele 24 de ore de la receptie sau colete ce prezinta deteriorari

Daca produsul primit este nefunctional in primele 24 de ore de la receptia efectiva, ridicarea de la sediul OTI Impex srl sau receptia la domiciliu prin curier - puteti reclama acest lucru si solicita returnarea produsului in acest termen, in vederea inlocuirii cu un produs nou.
Pentru produsele ale caror colete prezinta deteriorari vizibile la primirea prin curier, va recomandam sa refuzati receptia lor.


- Produse ce au fost livrate gresit

Daca vi s-a livrat alt produs decat cel comandat va rugam sa semnalati cat mai curand acest lucru pentru a returna produsul si a fi inlocuit cu cel corect. Toate costurile de retur si transport al produsului corect vor fi suportate de OTI Impex srl

 - Produse defecte in perioada de garantie

Produsele care prezinta defecte in perioada de garantie vor fi returnate in Centrul de Service OTI Impex srl daca a fost emis pentru ele un Certificat de Garantie OTI Impex srl
Produsele care prezinta defecte in perioada de garantie vor fi prezentate intr-un centru de service al producatorului daca a fost emis pentru ele un Certificat de Garantie din partea producatorului. 


NOTA 
In toate cazurile de mai sus, cu exceptia celui referitor la defectele in perioada de garantie, produsele trebuie returnate in starea in care au fost primite, in ambalajul original si insotite de toate accesoriile si documentele originale. Deteriorarea produselor sau punerea intr-o stare de nevandabilitate duce la refuzarea returului.


Renuntarea la cumparare


Conform legislatiei in vigoare, renuntarea la cumparare este aplicabila doar clientilor persoane fizice.


Astfel, consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 10 zile lucratoare de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului.


Renuntarea la cumparare in termen de 10 zile se poate aplica doar pentru produsele livrate prin curier.
Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit). Cheltuielile de returnare vor fi suportate de client iar rambursarea contravalorii produsului se va face in cel mult 30 de zile de la retur.

Daca produsul este returnat intr-o stare in care nu mai poate fi vandut ca si nou, ne rezervam dreptul de a solicita o taxa pentru readucerea in stadiul initial (daca este posibil) sau pentru a acoperi diferenta de pret rezultata din vanzarea produsului ca second-hand sau, la optiunea clientului, ii vom reexpedia produsul, pe cheltuiala acestuia.
Acesta clauza se aplica conf. O.G. 130/2000, in cazul achizitionarii de produse din acest site folosind tehnicile de comunicare la distanta, aplicandu-se definitiile cuprinse in O.G. 130/2000 art. 2 lit.e.


Garantia produselor

 Toate produsele comercializate de catre site-ul nostru, cu exceptia celor resigilate, beneficiaza de conditii de garantie conforme legislatiei in vigoare si politicilor comerciale ale producatorilor. Produsele sunt noi, in ambalajele originale si provin din surse autorizate de fiecare producator in parte.

Certificatele de garantie fie sunt emise direct de producator, in cazul in care acesta are o retea de service nationala, fie sunt emise de catre OTI Impex srl

In cazul certificatelor de garantie emise de producatori, produsul reclamat defect in perioada de garantie trebuie prezentat direct la cel mai apropiat centru de service mentionat in certificat. Acest centru autorizat de producator va prelua intreaga responsabilitate a rezolvarii garantiei.

In cazul certificatelor de garantie emise de OTI Impex srl , asiguram preluarea de la client a produsului defect in perioada de garantie si returnarea acestuia dupa repararea lui in service-ul propriu sau in service-urile autorizate de producatori.
Transportul tur-retur si asigurarea produsului pe durata transportului se desfasoara in conditii de gratuitate.


 Lipsa certificatului de garantie al produsului trebuie semnalata in maxim 48 ore de la receptia marfii pe adresa office@oticomputers.ro  Orice sesizare ulterioara nu va fi luata in considerare.


Dispute si Conflicte

Orice tentativa de acces neautorizat la site si orice incercare de frauda va fi raportata autoritatilor competente. Orice conflict aparut intre societate si client, se incearca a fi rezolvat pe cale amiabila prin intelegere intre cele doua parti. In cazul în care acest lucru nu este posibil se vor aplica prevederile legale romanesti din acest domeniu iar solutionarea conflictelor este de competenta instantelor romanesti.

Pentru scopuri precum afișarea de conținut personalizat, folosim module cookie sau tehnologii similare. Apăsând Accept sau navigând pe acest website, ești de acord să permiți colectarea de informații prin cookie-uri sau tehnologii similare. Află in sectiunea POLITICĂ DE CONFIDENȚIALITATE mai multe despre cookie-uri, inclusiv despre posibilitatea retragerii acordului.